lunes, 2 de junio de 2008

..Ametsen Atzetik Hegan..



Ikustezina naizen momentu hauetan, nire hegalak zabaltzen hasten naiz.Besarkatzen nauen hodeitsu urdin batek haizearekin narama. Eta koloreak pizten dira, laranjak, gorri eta moreak. Margoztear dagoen pintura bat da.Itsasaldeko haizeak dakarren arnasak, gorantz zuzentzen ditu nire hegoak. Eta atmosferako mikrousainak odolean sartzen dira.Utz nazazu ametsetan, espazioa ere ukitu dut eta. Metalezko txorien besoetan, hasten naiz dantzan eta korrika noa kartela irakurtzen dudanean, ezin da ibili hegaletan. Puztu eta lehertu egin naiz.Eta nire zatiak ez dira ikustezinak, lurrera buruz behera bota dira harezko gazteluak egitera.Utz nazazu ametsetan, infinituaren amaiera aurkitu dut eta.


..Ametsen Atzetik Nabil Hegan..
..Baina ihes egiten didate gehienetan..

No hay comentarios: